Rychlý kontakt

Hotline indicator

Tel: +420 577 501 111
Pracovní doba:
07:00 – 15:00
E-mail: efatra@fatra.cz

Reklamace

V případě reklamace se celý postup řídí všeobecnými obchodními podmínkami. Zde je stručný přehled, co dělat, když dojde k této nepřijemné situaci.

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení provede písemně na adresu eshop@fatra.cz a následně zboží vrátí na adresu odesilatele s heslem Eshop do 5 pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy (zboží musí být vráceno v bezvadném stavu).

Poškozená zásilka

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte.

Při poškození  vyplníte reklamační formulář přímo s řidičem dopravy. Více informací na adrese dopravce zde (bod č.7).

Zboží je nekompletní nebo neodpovídá objednávce?

V tomto případě prosím napište e-mail na eshop@fatra.cz.

Zboží je vadné?

Pro uplatnění reklamace pište na e-mail eshop@fatra.cz nebo volejte na telefonní číslo +420 577 501 111. Tento kontakt Vám poskytne informace jak dále v reklamaci postupovat. Rozmyslete si, zda chcete zboží vyměnit či vrátit. V každém případě je zboží nutno vrátit do Fatry a na balík napsat tuto adresu:

Fatra, a.s.

REKLAMACE E-SHOP

Třída Tomáše Bati 1541

763 61 Napajedla

Do balíčku prosím vložte reklamační formulář, ať víme od koho balíček dorazil

Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží do společnosti Fatra, a.s. a končí vyřízením reklamace u prodejce. Záruka na prodané zboží se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním výrobku, nesprávným použitím výrobku a nesprávným uskladněním výrobku.

Realizace: ImperialMedia s.r.o. 2013