Jak nakupovat

V této části e-shopu naleznete návod jak nakupovat, jak je možné zaplatit, údaje o dopravcích a jak postupovat v případě reklamace.

Pro nákup není nutná registrace. Pokud však víte, že budete nakupovat opakovaně je pak výhodné se registrovat (nemusíte opakovaně vyplňovat kontaktní údaje).

Výběr zboží

Novou objednávku vytvoříte vložením zboží do košíku. V košíku je možné měnit množství zboží i se vracet zpět do e-shopu pro doplnění dalšího zboží. Objednat lze pouze zboží, které je skladem.

Doprava

Doprava je volena dle druhu zboží.

Nafukovací předměty a drobné zboží

Nafukovací hračky, nafukovací límce, ložní vložky, pláštěnky, zavlažovací vaky, přebalovací podložky a podložky pro psy jsou dopravovány Zásilkovnou. Můžete si vybrat, zda chcete zboží doručit do nejbližší Zásilkovny nebo na Vaši adresu. Poštovné se řídí hmotností zásilky.

  ČESKÁ REPUBLIKA SLOVENSKO
Hmotnost zásilky Doručení do Zásilkovny Doručení na adresu Doručení do Zásilkovny Doručení na adresu
0-5 kg 79,- Kč 125,- Kč 6 € 6,5 €
5,1-15 kg 135,- Kč 165,- Kč 7 € 8,5 €

 

Těžší a objemnější zboží

Podlahové krytiny, plastové dlaždice, protiprůvanové pásy, plastová madla, popisovací návlečky, schodové hrany, svazkovací spirály, tenisové lajny a zahradní hadice dopravuje po České republice společnost FOFR a pro Slovensko DHL a to pouze na Vaši adresu. Poštovné se řídí hmotností zásilky (pouze Sada tenisových lajn se neřídí hmotností, je vždy dodávána na paletě). Podlahové krytiny mají dopravu zdarma.

O předání zásilky je zákazník informován dopravcem telefonicky na telefonní číslo uvedené v objednávce.

Přepravní podmínky společnosti Fofr si můžete přečíst zde a přepravní podmínky společnosti DHL naleznete na internetových stránkách www.dhl.com.

Orientační ceník dopravy na adresu v ČR

Hmotnost zásilky  0-10 kg 10,1-30 kg 35,1-75 kg 75,1-150 kg 150,1-300 kg
Cena doručení  185,- Kč 250,- Kč 440,- Kč 690,- Kč 1050,- Kč

Orientační ceník dopravy na adresu v SR

Hmotnost zásilky 0-5 kg 5,1-10 kg 10,1-30 kg 30,1-75 kg 75,1-150 kg
Cena doručení  29,40 € 30,42 € 32,20 € 50,96 € 62,89 €

Platba

Platbu je možné v ČR a SR provést přes platební bránu GoPay. V ČR i při převzetí zboží dopravci v hotovosti (dobírka).

Platba přes GoPay
(+ Google Pay a Apple Pay)

0,- Kč 

Platba v hotovosti (dobírka)

30,- Kč

 

Jak platit online?

  • V objednávce zvolíte platbu přes platební bránu GoPay. (rychlá a bezpečná online platba)
  • Systém vás přesměruje přímo na stránku platební brány, kde stačí pouze opsat Vaše údaje z platební karty dle návodu.
  • Platba je velmi jednoduchá a připravili jsme ji pro Vás zcela zdarma. Vaše údaje z platební karty jsou velmi bezpečně uchovány pouze u Vaší banky. 

Termín dodání

Zásilka je expedována a obvykle doručena do tří až čtyř pracovních dnů.

Reklamace

V případě reklamace se celý postup řídí všeobecnými obchodními podmínkami. Zde je stručný přehled, co dělat, když dojde k této nepříjemné situaci.

Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení provede písemně na adresu eshop@fatra.cz a následně zboží vrátí na adresu odesilatele s heslem Eshop do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy (zboží musí být vráceno v bezvadném stavu, ideálně v původním balení). Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

Poškozená zásilka

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte.

Povinností příjemce je zdokumentovat případnou škodu a provést s řidičem písemný zápis o vzniklé škodě.

Zboží je nekompletní nebo neodpovídá objednávce?

V tomto případě prosím napište e-mail na eshop@fatra.cz. Chybu co nejdříve napravíme.

Zboží je vadné?

Pro uplatnění reklamace pište na e-mail eshop@fatra.cz nebo volejte na telefonní číslo +420 577 501 111. Tento kontakt Vám poskytne informace jak dále v reklamaci postupovat. Rozmyslete si, zda chcete zboží vyměnit či vrátit. V každém případě je zboží nutno vrátit do Fatry a na balík napsat tuto adresu:

Fatra, a.s.

REKLAMACE E-SHOP

Třída Tomáše Bati 1541

763 61 Napajedla

Do balíčku prosím vložte formulář pro uplatnění reklamace, ať víme od koho balíček dorazil

Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží do společnosti Fatra, a.s. a končí vyřízením reklamace u prodejce. Záruka na prodané zboží se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním výrobku, nesprávným použitím výrobku a nesprávným uskladněním výrobku.